sobota, 16 kwietnia 2016

Nowości kosmetyczne | Beauty news

Cześć kochani! Wiemy, że trochę czasu minęło od poprzedniego wpisu, ale niestety ostatnio czas ciągle nas pokonuje. Jednakże obiecujemy poprawę i regularność w dodawaniu postów. :) Dzisiaj zupełnie inny temat niż ubrania, choć też bardzo fajny! Przychodzimy z nowościami kosmetycznymi, które ostatnio u Nas zagościły. Jeżeli któraś z Was używała czegokolwiek z wymienionych, koniecznie dajcie znać w komentarzach! :) Gotowi? Zaczynamy!

1. Konturówka do ust INGLOT, 21 zł

     
numer 74

Dosyć długo zastanawiałam się nad jej kupnem i w sumie nie wiem, dlaczego tyle zwlekałam :) Konturówka ma fajny, miękki rysik, którym można bardzo precyzyjnie obrysować usta, ale również je wypełnić. Dla mnie jest idealna!

2.  Face contour mix KOBO, 19,99 zł

           



   Kolory w zestawie według mnie dobrane w punkt, cudownie stapiają się ze skórą oraz nie są tak ciężkie jak myślałam, że będą. Jeżeli któraś z Was się nad nim zastanawia, to właśnie jest w promocji i kosztuje 11,99 zł!  Produkt naprawdę godny polecenia, szczególnie za taką cenę! 

  3. Roller Lash mascara Benefit, 55 zł/ 4g lub 129 zł/ 8,5g

                                       




Z jakimkolwiek produktem benefitu mam styczność po raz pierwszy. Zawsze przed kupnem zniechęcała mnie cena, a zachęcały opinie na temat marki. Produkt ten otrzymałam na święta i niezmiernie się ucieszyłam, że w końcu i ja będę mogła wypróbować coś z benefitu, w szczególności mascarę. Na co dzień noszę makijaż delikatny, ale lubię postawić na dosyć mocno wytuszowane rzęsy. Szczoteczka jest podzielona na dwie części, dzięki czemu pięknie rozdziela i podkręca rzęsy. Nie osypuje się, ani nie odbija się na powiekach, dodatkowo jest bardzo wydajna. Po użytkowaniu jej cały ten czas, jestem w stanie zrozumieć jej cenę. Jednak dla wielu osób jest ona zbyt droga, w tym dla mnie, i chyba po prostu będę szukać tańszego zamiennika :) 

4. Matowa szminka Ultra Colour AVON 

                                      





Avon w ostatnim czasie wypuścił bardzo dużo, naprawdę fajnych kosmetyków. Jednym z nich jest seria matowych pomadek Ultra Colour Matte Lipstick. Kolorów mamy 15, więc chyba każda znajdzie coś dla siebie :) Moim ulubionym jest pure pink, delikatny, różowo-brzoskwiniowy odcień. Pomadki utrzymują się na ustach zadziwiająco długo, szybko zasychają i są przepięknie matowe. Koszt waha się w zależności od katalogu. 

  Czekamy na Wasze polecenia produktów, chętnie przetestujemy! :) 



5 komentarzy:

  1. Pomadka Avon super też jestem zadowolona długo utrzymuje się na ustach...muszę pomyśleć o konturówce,dzięki za podpowiedz:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę maskarę! :)
    Obserwujemy ?? :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomadki z AVON, są świetne :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten korektor z kobo i jest swietny najlepszy ze wszystkich jakie mialam ! :))
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń